Meer interactie en

klantenbinding

Verbeterde dienstverlening voor grotere klantenbinding met praktische apps en promotionele websites

Klantenbinding door hoger serviceniveau

Goede communicatie met uw klanten vormt de basis van het serviceniveau en dienstverlening dat u graag wil bieden. Met een praktische app waarmee klanten kunnen chatten, berichten en video's delen, ervaringen uitwisselen en waarmee u de klant kunt voorzien van de laatste informatie, tips, handleidingen etc. verkleint u de afstand tussen u en uw klant maar ook tussen uw klanten onderling. Uw bouwt eenvoudig aan een community en beheer gaat gemakkelijk en snel met het Cloud-CMS.

"In de prettige samenwerking met XL-BusinessSolutions hebben we een gebruikersvriendelijk oplossing gerealiseerd door een persoonlijke reis-website te combineren met app voor iPhone & Android. Het GreatLakes-Travel Team dankt jullie dan ook voor het meedenken in en uitbreiden van de benodigde functionaliteit!".

Theo Haazen, Eigenaar GreatLakes-Travel en Lisaro BV

Apps en portal voor reisagent

Voor GreatLakes-Travel hebben wij als aanvulling op hun website een iOS & Android app gerealiseerd met als belangrijkste uitgangspunt dat alle reisinformatie offline, waar ter wereld, voor de reiziger beschikbaar moet zijn. Dit omdat ze reizen organiseren naar gebieden waar vaak geen telefoon of internet verbinding is en databundels nogal duur zijn.

Naast de beschikbaarheid van alle belangrijke reisinformatie op je mobiel, kan de reiziger ook direct communiceren met de reisagent bij vragen over een boeking of het doorgeven van wijzigingen in de reis. Bijzondere momenten tijdens de reis kunnen gedeeld worden met andere reisgenoten en reisagent zoals het achterlaten van leuke en interessante voor andere reizigers.

De reisagent kan daarnaast via zijn eigen portal alle gegevens van de reizigers gemakkelijk op een plek beheren en controleren.

GreatLakes-Travel is een online reisorganisatie gespecialiseerd in op maat gemaakte droom reizen naar USA, Canada en Alaska.

"Superblij met mijn nieuwe website www.restaurantsmaek.nl gemaakt door XL-BusinessSolutions: Professioneel, Maatwerk en Persoonlijk contact!"

René Huisman , Eigenaar restaurant SMAEK

Promotionele website voor restaurant

Als horeca gelegenheid ben je trots op je eigen zaak en dat wil je ook uitstralen naar buiten. Promoot je zaak met een mooie hedendaagse website die eenvoudig zelf te beheren is, die voor jou op maat gemaakt is zonder dat het hoge maatwerk kosten met zich meebrengt.

De website is ontwikkeld volgens de laatste standaarden en past zich automatisch aan, aan de beschikbare schermruimte. Hierdoor wordt de website op elk communicatiemiddel (laptop, tablet, mobieltje) netjes getoond.

"De prachtige Storytelling app en website(s) versterkt onze autoriteitspositionering op de Nederlandse markt. XL-BusinessSolutions is voor ons de ideale partner: betrokken, grote kennis van zaken, toegankelijk, flexibel en ongekend klantgericht."

Mathieu Jacobs, Eigenaar Successtory en Storytellingpeople BV

Storytelling en Corporate Community Building met apps en website

Storytelling People heeft nu met haar websites en apps een eigen communicatiekanaal beschikbaar voor het verspreiden en verpersoonlijken van het bedrijfsverhaal waarbij het 'merk' verandert in een levendige community. Zij leggen de corporate story vast en brengen die tot leven met storytelling en community building.

Ons XL-Cloud platform is volledig ingericht op het verbinden van mensen en biedt functionaliteiten als een discussieforum, profiel, persoonlijk dashboard, nieuwsbrief, notificaties, blog en direct messaging. Deze functies zijn voor Storytelling People toegepast in hun apps en websites met als grote praktische voordeel dat wijzigingen zoals afbeeldingen, videos' of teksten op slechts één plek en maar één keer ingevoerd hoeven te worden. De wijzigingen zijn daarna direct zichtbaar op de site en bijbehorende app.

"Door onze 4door2door app zijn wij in staat om onze volledige buitendienst van fondsenwervers aan te sturen en te voorzien van alle benodigde informatie. Hiermee hebben we grip op onze activiteiten en zijn we tegelijkertijd in staat om alle datastromen accuraat en veilig te beheren van afstand."

Jasper van Maarschalkerweerd - Manager 4DMPeople

Apps voor fondsen- en goede doelen werving

4DMPeople werft donateurs voor goede doelen en heeft met hun applicatie en portal een middel beschikbaar om veilig en gecontroleerd de gegevens te verwerken. De verzamelde (online) wervingsinformatie is realtime up-to-date en inzichtelijk met dashboards. Effectieve fondsenwerving start met de juiste kennis en op de juiste manier communiceren met elkaar. Daarnaast biedt het gebruik van het platform meer voordelen:

  • Fondsenwervers kunnen met hun eigen app nu veilig gegevens van nieuwe donateurs opslaan en doorsturen.
  • Met de planningsmodule is het eenvoudig om de wervers correct in te plannen op dag en tijd maar ook op de juiste locatie. Een juiste planning is essentieel voor effectie fondsenwerving.
  • Wervers voeren samen met de donateurs het digitale formulier in op de tablet waarna er een electronische handtekening gezet kan worden. Vervolgens vindt er directe verwerking van het formulier plaats.